- Szczegóły
-
Odsłony: 775
Dyrektor szkoły podaje do publicznej wiadomości listę uczniów, którzy zakwalifikowali się do eliminacji rejonowych konkursów przedmiotowych organizowanych przez Zachodniopomorskiego Kuratora Oświaty w roku szkolnym 2017/2018.
Szkoła Podstawowa Nr 8
1. Konkurs Języka Polskiego – Maja Bolechowska 7a, Kacper Pędziwiatr 7b
2. Konkurs Matematyczny – Kacper Pędziwiatr 7b, Maja Bolechowska 7a
3. Konkurs Języka Angielskiego – Filip Bartoszewicz 6a, Maja Bolechowska 7a, Kacper Pędziwiatr 7b
Gimnazjum Nr 4
1. Konkurs Chemiczny – Wojciech Antoniak 3b
2. Konkurs Polonistyczny – Zuzanna Mańkowska 3b, Jakub Gołębiewski 3b
3. Konkurs Języka Angielskiego – Jakub Gołębiewski 3b, Milena Kubinowska 3a
4. Konkurs Matematyczny – Oskar Iwanek 3b, Adrianna Skrzecz 3b
5. Konkurs Geograficzny – Wojciech Antoniak 3b, Bartłomiej Buryszek 3b
6. Konkurs Języka Niemieckiego – Milena Kubinowska 3a, Julia Mużyło 3b
7. Konkurs Fizyczny – Wojciech Antoniak 3b, Bartłomiej Buryszek 3b
8. Konkurs Historyczny – Zuzanna Mańkowska 3b, Martyna Stefaniak 3b
9. Konkurs Biologiczny – Jakub Gołębiewski 3b, Wojciech Antoniak 3b
10. Konkurs Wiedzy o Społeczeństwie – Anita Wieczorek 3b, Olaf Laps 3b
- Szczegóły
-
Odsłony: 890
Zarządzenie dyrektora
Szkoły Podstawowej Nr 8 im. Kardynała Augusta Hlonda w Goleniowie
oraz
Gimnazjum Nr 4 im. Kardynała Augusta Hlonda w Goleniowie
z dnia 02 października 2017 r.
Na podstawie § 5 ust. 1 Regulaminu organizacji konkursów przedmiotowych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów województwa zachodniopomorskiego w roku szkolnym 2017/2018 zarządzam, co następuje:
I. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 16 października 2017 r. o godzinie 10:00
w sali 1 Konkursu Języka Polskiego dla uczniów SP 8 – w składzie:
1. Przewodniczący – Klaudia Wojda
2. Członek – Beata Nawrocka
3. Członek – Joanna Makowska
II. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 16 października 2017 r. o godzinie 13:00
w sali 1 Konkursu Matematycznego dla uczniów SP 8 – w składzie:
1. Przewodniczący – Sylwia Gerwatowska
2. Członek – Piotr Cudziło
3. Członek – Ewa Jakubowska
III. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 17 października 2017 r. o godzinie 10:00
w sali 1 Konkursu Języka Angielskiego dla uczniów SP 8 – w składzie:
1. Przewodniczący – Magdalena Jurczak
2. Członek – Anna Stańczak – Mańkowska
3. Członek – Agata Kamińska
IV. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 17 października 2017 r. o godzinie 13:00
w sali 1 Konkursu Języka Niemieckiego dla uczniów SP 8 – w składzie:
1. Przewodniczący – Aleksandra Smoter
2. Członek – Małgorzata Grzelak
3. Członek – Małgorzata Milewska
V. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 16 października 2017 r. o godzinie 10:00
w sali 2 Konkursu Chemicznego dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Anna Ćmil
2. Członek – Magdalena Subocz
3. Członek – Marta Osińska
VI. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 16 października 2017 r. o godzinie 13:00
w sali 2 Konkursu Polonistycznego dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Olga Swirog
2. Członek – Klaudia Wojda
3. Członek – Joanna Cudziło
VII. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 17 października 2017 r. o godzinie 10:00
w sali 2 Konkursu Języka Angielskiego dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Magdalena Bielczuk
2. Członek – Piotr Cudziło
3. Członek – Elżbieta Spór
VIII. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 17 października 2017 r. o godzinie 13:00
w sali 2 Konkursu Matematycznego dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Sylwia Gerwatowska
2. Członek – Piotr Cudziło
3. Członek – Magdalena Subocz
IX. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 18 października 2017 r. o godzinie 10:00
w sali 2 Konkursu Geograficznego dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Kamila Bolechowska
2. Członek – Sylwia Gerwatowska
3. Członek – Klaudia Wojda
X. .Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 18 października 2017 r. o godzinie 13:00
w sali 2 Konkursu Języka Niemieckiego dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Aleksandra Smoter
2. Członek – Anna Ćmil
3. Członek – Małgorzata Milewska
XI. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 19 października 2017 r. o godzinie 10:00
w sali 2 Konkursu Fizycznego dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Sylwia Gerwatowska
2. Członek – Anna Stańczak – Mańkowska
3. Członek – Anna Ćmil
XII. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 19 października 2016 r. o godzinie 13:00
w sali 2Konkursu Historycznego dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Joanna Cudziło
2. Członek – Piotr Cudziło
3. Członek – Sylwia Gerwatowska
XII. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 20 października 2017 r. o godzinie 10:00
w sali 2 Konkursu Biologicznego dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Anna Ćmil
2. Członek – Magdalena Subocz
3. Członek – Elżbieta Spór
XIII. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 20 października 2017 r. o godzinie 13:00
w sali 2 Konkursu Wiedzy o Społeczeństwie dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Joanna Cudziło
2. Członek – Magdalena Subocz
3. Członek – Anna Stańczak – Mańkowska
XIV. Na rozwiązanie każdego testu uczniowie gimnazjum mają 60 minut, uczniowie szkół podstawowych mają 45 minut liczone od chwili ogłoszenia rozpoczęcia konkursu przez przewodniczącego, po zakodowaniu zestawów.
XV. Uczeń spóźniony (wejście do sali po ogłoszeniu przez przewodniczącego rozpoczęcia rozwiązywania testu) nie bierze udziału w konkursie.
XVI. Zgłoszenia chętnych uczniów przyjmuje bezpośrednio przewodniczący przedmiotowej komisji konkursowej bądź nauczyciel uczący ucznia, który w przypadku przyjęcia zgłoszenia jest obowiązany przekazać zgłoszenie przewodniczącemu komisji jeszcze tego samego dnia.
XVII. Przewodniczący każdej komisji na dwa dni przed danym konkursem przekazuje dyrektorowi szkoły listę uczniów, którzy wezmą w nim udział.
XVIII. Arkusze testów etapu szkolnego konkursów przedmiotowych, na poziomie szkoły podstawowej i gimnazjum, nie mogą wykraczać poza podstawę programową danego przedmiotu.
XIX. Kodem ucznia będzie jego numer PESEL. Uczeń winien mieć przy sobie numer PESEL. Testy niezakodowane prze ucznia numerem PESEL, zakodowane w inny sposób lub podpisane imieniem i nazwiskiem nie będą sprawdzane.
XX. Uczeń biorący udział w konkursie winien mieć przy sobie legitymację szkolną.
XXI. Komisja dokonuje sprawdzenia i oceny punktowej prac uczniów wg klucza odpowiedzi w terminie dwóch dni od dnia przeprowadzenia konkursu. Każda praca powinna być czytelnie podpisana przez sprawdzającego – członka Szkolnej Komisji Konkursowej.
XXII. Szkolna komisja konkursowa sporządza protokół (w wersji elektronicznej i papierowej) z etapu szkolnego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 17 do Regulaminu i niezwłocznie przekazuje dyrektorowi szkoły.
XXIII. Do etapu rejonowego zostaną zakwalifikowani wszyscy uczniowie, którzy uzyskali nie mniej niż 80% punktów możliwych do zdobycia. W przypadku nieosiągnięcia przez uczniów wymaganej punktacji, do etapu rejonowego przechodzi tylko 2 uczestników z najwyższymi wynikami (jednak wynik nie może być niższy niż 30% ).
XXIV. Wszyscy członkowie Szkolnej Komisji Konkursowej do dnia konkursu winni podpisać i złożyć u dyrektora szkoły oświadczenie o tajemnicy i bezstronności, które stanowi załącznik nr 16 do Regulaminu.
XXV. Zobowiązuję wychowawców do niezwłocznego poinformowania uczniów o terminach eliminacji szkolnych oraz o przysługujących im prawach wynikających z Regulaminu opublikowanego na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Szczecinie.
Harmonogram podaje się do publicznej wiadomości poprzez ogłoszenie na stronie internetowej szkoły, wywieszenie na tablicy ogłoszeń dla uczniów i w pokoju nauczycielskim.
Goleniów, 02 października 2017 r. dyr. Remigiusz Podstawczuk
- Szczegóły
-
Odsłony: 3884
Plan nadzoru pedagogicznego dyrektora
Szkoły Podstawowej Nr 8 im. Kardynała Augusta Hlonda w Goleniowie, Gimnazjum Nr 4 im. Kardynała Augusta Hlonda w Goleniowie oraz Prywatnego Liceum Ogólnokształcącego im. Kardynała Augusta Hlonda w Goleniowie na rok szkolny 2017/2018.
I. Źródła planu:
- Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2017/2018;
- Plan nadzoru pedagogicznego Zachodniopomorskiego Kuratora Oświaty na rok szkolny 2017/2018;
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego.
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 sierpnia 2015 r. w sprawie wymagań wobec szkół i placówek.
- Wnioski ze sprawowanego nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły w roku szkolnym 2016/2017.
II. Cele nadzoru:
1. Wspomaganie pracy nauczycieli w celu zapewnienia prawidłowości i skuteczności procesu dydaktycznego, wychowawczego i opiekuńczego.
2. Kontrola przestrzegania przepisów prawa dotyczących działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej szkoły.
3. Monitorowanie wybranych obszarów pracy szkoły.
4. Dokonywanie ewaluacji wewnętrznej i wykorzystywanie jej wyników do podejmowania działań mających na celu poprawę pracy szkoły.
5. Opracowanie informacji dla rady pedagogicznej, rady rodziców i organu prowadzącego o efektach pracy szkoły i możliwych kierunkach jej dalszego rozwoju.
III. Formy realizacji zadań wynikających ze sprawowania nadzoru pedagogicznego:
1. Obserwacje lekcji i innych zajęć.
2. Monitorowanie efektów nauczania, wychowania i opieki.
3. Analiza dokumentacji.
4. Ankiety, wywiady.
IV. Przedmiot ewaluacji wewnętrznej wraz z harmonogramem jej przeprowadzania:
Lp.
|
Przedmiot ewaluacji
|
Termin
|
Odpowiedzialny
|
1.
|
Dzieci nabywają wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej (Wymaganie 3.)
|
III - IV 2018
|
Zespół ds. ewaluacji wewnątrzszkolnej (bezpośrednio odpowiedzialna: przew. p. Renata Jarmuł)
|
Monitorowanie efektywności nauczania matematyki w edukacji wczesnoszkolnej oraz klasach VII (XI 2017, I, III, V 2018 – odpowiedzialna p. Sylwia Gerwatowska).
Monitorowanie jakości edukacji informatycznej w edukacji wczesnoszkolnej (XI 2017 / III 2018 – I wicedyrektor)
Monitorowanie jakości edukacji przyrodniczej w klasach VII (V 2018 – II wicedyrektor)
Uwaga! O wynikach badania efektywności nauczania wychowawcy winni informować rodziców podczas zebrań klasowych.
V. Tematyka i terminy przeprowadzania kontroli przestrzegania prawa:
1. Prawidłowość klasyfikowania i promowania w zakresie dopuszczania słuchaczy do egzaminów semestralnych w szkole dla dorosłych (I 2017, VI 2018, I wicedyrektor).
2. Prawidłowość prowadzenia dokumentacji zgodnie z ustaleniami przedmiotowego rozporządzenia – księga uczniów, dziennik elektroniczny, arkusze ocen, dzienniki świetlicy, pedagoga, logopedy, zajęć pozalekcyjnych (XI 2017, VI 2018 - II wicedyrektor).
3. Prawidłowość i celowość organizacji pomocy psychologiczno – pedagogicznej, w tym prawidłowość zapewnienia warunków i organizacji kształcenia uczniów niepełnosprawnych XI 2017 / V 2018 – III wicedyrektor).
4. Zgodność realizacji wybranych obowiązkowych zajęć edukacyjnych z ramowymi planami nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej (I i IV 2018 – II wicedyrektor).
5. Realizacja zadań w zakresie doradztwa zawodowego w klasach VII (V 2018 – III wicedyrektor).
6. Realizacja obowiązku zapewnienia bezpieczeństwa uczniom podczas przerw międzylekcyjnych (doraźnie – I wicedyrektor)
VI. Prowadzenie działań rozwojowych poprzez organizowanie narad i szkoleń:
1. Szkolenia w zakresie użytkowania e-dziennika oraz wykorzystania tablic interaktywnych w procesie dydaktycznym (według potrzeb – p. Piotr Cudziło).
2. Wypalenie zawodowe nauczycieli (p. Katarzyna Szałajska – Bedanarz, 7 XI 2017 r.).
3. Tematyka szkolenia w II semestrze (5 IV 2018 r.) do ustalenia przez radę pedagogiczną.
VII. Plan obserwacji zajęć na rok szkolny 2017/2018.
Cel - diagnoza w zakresie:
- Bezpieczeństwa i higieny pracy ucznia oraz wychowanka;
- Efektywności realizacji podstawy programowej w procesie dydaktycznym, w tym w szczególności w zakresie edukacji matematycznej i przyrodniczej;
- Sposobów realizacji wniosków z zewnętrznych egzaminów;
- Rozwijania kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży;
- Dbałości o poprawność językową uczniów, w tym kulturę słowa;
- Aktywności dzieci / uczniów podczas zajęć;
- Celowości i efektywności wykorzystania programów multimedialnych i Internetu oraz innych dostępnych pomocy dydaktycznych;
- Częstotliwości zadawania i jakości sprawdzania zadań domowych;
- Wartości merytorycznej uwag i komentarzy do prac klasowych i sprawdzianów;
- Prawidłowości prowadzenia dokumentacji przebiegu nauczania;
- Przestrzegania ustaleń WSO, w tym rytmiczności oceniania uczniów;
- Stopnia realizacji planu godzin z wychowawcą.
Nazwisko i imię nauczyciela
|
Przedmiot / Zajęcia
|
Termin
|
Obserwujący
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dorota Vincurkova
|
Język polski
|
X 2017 / II 2018
|
dyrektor / II wicedyrektor
|
Klaudia Wojda
|
Język polski
|
X 2017 / II 2018
|
dyrektor / II wicedyrektor
|
Osińska Marta
|
Język hiszpański
|
XI 2017
|
III wicedyrektor
|
Makowska Joanna
|
Język angielski
|
X 2017 / III 2018
|
dyrektor / II wicedyrektor
|
Dzwonkowska Katarzyna
|
Język hiszpański
|
X 2017 / II 2018
|
II wicedyrektor / I wicedyrektor
|
Awłas Nadia
|
Język hiszpański
|
X 2017 / III 2018
|
III wicedyrektor
|
Kowalczyk Agnieszka
|
Matematyka
|
XI 2017 / III 2018
|
dyrektor / I wicedyrektor
|
Ćmil Anna
|
Chemia
|
XII 2017 / III 2018
|
I wicedyrektor / III wicedyrektor
|
Grabowska – Rojek Małgorzata
|
Fizyka
|
X 2017 / IV 2018
|
I wicedyrektor / dyrektor
|
Smoter Aleksandra
|
Język niemiecki
|
II 2018
|
I wicedyrektor
|
Spór Elżbieta
|
Religia
|
II 2018
|
III wicedyrektor
|
Pniewski Maciej
|
Technika
|
XI 2018
|
I wicedyrektor
|
Grzelak Małgorzata
|
Godzina z wychowawcą
|
XII 2017
|
III wicedyrektor
|
Pułka Bartosz
|
Zajęcia szachowe
|
XI 2017
|
III wicedyrektor
|
Pomocka Urszula
|
Plastyka
|
XII 2017
|
II wicedyrektor
|
Karasiak Izabela
|
Informatyka
|
XII 2017
|
I wicedyrektor
|
Otrząsek Agnieszka
|
Zajęcia komputerowe
|
I 2018
|
I wicedyrektor
|
Jakubowska Ewa
|
Zajęcia komputerowe
|
II 2018
|
I wicedyrektor
|
Chadaś Elżbieta
|
Wychowanie przedszkolne
|
X 2017 / II 2018
|
III wicedyrektor / I wicedyrektor
|
Iwanicka Wioletta
|
Wychowawca świetlicy
|
XI 2017 / I 2018 / IV 2018
|
III wicedyrektor / II wicedyrektor / I wicedyrektor
|
Goleniów, 12 września 2017 r. dyr. Remigiusz Podstawczuk
- Szczegóły
-
Odsłony: 1587
Zarządzenie dyrektora
Szkoły Podstawowej Nr 8 im. Kardynała Augusta Hlonda w Goleniowie
oraz
Gimnazjum Nr 4 im. Kardynała Augusta Hlonda w Goleniowie
z dnia 19 września 2016 r.
Na podstawie § 5 ust. 1 Regulaminu organizacji konkursów przedmiotowych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów województwa zachodniopomorskiego w roku szkolnym 2016/2017 zarządzam, co następuje:
I. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 30 września 2016 r. o godzinie 13:30
w sali 2 Konkursu Języka Polskiego dla uczniów SP 8 – w składzie:
1. Przewodniczący – Joanna Setna
2. Członek – Olga Swirog
3. Członek – Sylwia Gerwatowska
II. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 27 września 2016 r. o godzinie 13:30
w sali 2 Konkursu Matematycznego dla uczniów SP 8 – w składzie:
1. Przewodniczący – Agnieszka Kuczkowiak
2. Członek – Joanna Setna
3. Członek – Piotr Cudziło
III. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 29 września 2016 r. o godzinie 12:50
w sali 2 Konkursu Języka Angielskiego dla uczniów SP 8 – w składzie:
1. Przewodniczący – Magdalena Bielczuk
2. Członek – Magdalena Jurczak
3. Członek – Dorota Kąkol
IV. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 3października 2016 r. o godzinie 13:00
w sali 2 Konkursu Polonistycznego dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Olga Swirog
2. Członek – Sylwia Gerwatowska
3. Członek – Anna Ćmil
V. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 4 października 2016 r. o godzinie 13:00
w sali 2 Konkursu Matematycznego dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Agnieszka Kuczkowiak
2. Członek – Anna Stańczak - Mańkowska
3. Członek – Magdalena Bielczuk
VI. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 3 października 2016 r. o godzinie 10:00
w sali 2 Konkursu Chemicznego dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Anna Ćmil
2. Członek – Sylwia Gerwatowska
3. Członek – Dorota Kąkol
VII. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 7 października 2016 r. o godzinie 10:00
w sali 2 Konkursu Biologicznego dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Anna Ćmil
2. Członek – Krzysztof Grabowski
3. Członek – Dorota Kąkol
VIII. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 5 października 2016 r. o godzinie 10:00
w sali 2 Konkursu Geograficznego dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Kamila Bolechowska
2. Członek – Aleksandra Smoter
3. Członek – Piotr Cudziło
IX. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 4 października 2016 r. o godzinie 10:00
w sali 2 Konkursu Języka Angielskiego dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Magdalena Jurczak
2. Członek – Aleksandra Smoter
3. Członek – Anna Ćmil
X. .Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 5 października 2016 r. o godzinie 13:00
w sali 2 Konkursu Języka Niemieckiego dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Aleksandra Smoter
2. Członek – Kamila Bolechowska
3. Członek – Piotr Cudziło
XI. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 6 października 2016 r. o godzinie 10:00
w sali 2 Konkursu Fizycznego dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Piotr Cudziło
2. Członek – Olga Swirog
3. Członek – Elżbieta Spór
XII. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 6 października 2016 r. o godzinie 13:00
w sali 2Konkursu Historycznego dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Joanna Cudziło
2. Członek – Magdalena Jurczak
3. Członek – Magdalena Bielczuk
XIII. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 7 października 2016 r. o godzinie 13:00
w sali 2 Konkursu Wiedzy o Społeczeństwie dla uczniów G 4 – w składzie:
1. Przewodniczący – Joanna Cudziło
2. Członek – Sylwia Gerwatowska
3. Członek – Katarzyna Dzwonkowska – Turkiewicz
XIV. Na rozwiązanie każdego testu uczniowie mają 60 minut liczone od chwili ogłoszenia rozpoczęcia konkursu przez przewodniczącego, po zakodowaniu zestawów.
XV. Uczeń spóźniony (wejście do sali po ogłoszeniu przez przewodniczącego rozpoczęcia rozwiązywania testu) nie bierze udziału w konkursie.
XVI. Zgłoszenia chętnych uczniów przyjmuje bezpośrednio przewodniczący przedmiotowej komisji konkursowej bądź nauczyciel uczący ucznia, który w przypadku przyjęcia zgłoszenia jest obowiązany przekazać zgłoszenie przewodniczącemu komisji jeszcze tego samego dnia.
XVII. Przewodniczący każdej komisji na dwa dni przed danym konkursem przekazuje dyrektorowi szkoły listę uczniów, którzy wezmą w nim udział.
XVIII. Dotyczy wyłącznie Szkoły Podstawowej Nr 8: Przewodniczący opracowuje testy wraz z kryteriami oceny, a na dwa dni przed konkursem przekazuje dyrektorowi szkoły
w zamkniętej kopercie powielone zestawy w liczbie odpowiadającej liczbie zgłoszonych uczniów i w oddzielnej kopercie – kryteria oceny.
XIX. Arkusze testów etapu szkolnego konkursów przedmiotowych, na poziomie szkoły podstawowej i gimnazjum, nie mogą wykraczać poza podstawę programową danego przedmiotu.
XX. Kodem ucznia będzie jego numer PESEL. Uczeń winien mieć przy sobie numer PESEL. Testy niezakodowane prze ucznia numerem PESEL, zakodowane w inny sposób lub podpisane imieniem i nazwiskiem nie będą sprawdzane.
XXI. Uczeń biorący udział w konkursie winien mieć przy sobie legitymację szkolną.
XXII. Komisja dokonuje sprawdzenia i oceny punktowej prac uczniów wg klucza odpowiedzi w terminie dwóch dni od dnia przeprowadzenia konkursu. Każda praca powinna być czytelnie podpisana przez sprawdzającego – członka Szkolnej Komisji Konkursowej.
XXIII. Szkolna komisja konkursowa sporządza protokół (w wersji elektronicznej i papierowej) z etapu szkolnego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 17 do Regulaminu i niezwłocznie przekazuje dyrektorowi szkoły.
XXIV. Dotyczy wyłącznie Szkoły Podstawowej Nr 8: Do eliminacji rejonowych każdego konkursu zostanie zakwalifikowanych tylko 3 uczestników, którzy uzyskali największą liczbę punktów z testu.
XXV. Dotyczy wyłącznie Gimnazjum Nr 4: Do etapu rejonowego zostaną zakwalifikowani wszyscy uczniowie, którzy uzyskali nie mniej niż 85% punktów możliwych do zdobycia. W przypadku nieosiągnięcia przez uczniów wymaganej punktacji, do etapu rejonowego przechodzi tylko 2 uczestników z najwyższymi wynikami.
XXVI. Dotyczy wyłącznie Gimnazjum Nr 4: Komisja konkursowa przesyła do Wojewódzkiej Komisji Konkursowej wraz z kopią protokołu oryginały prac konkursowych uczniów, którzy zakwalifikowali się do etapu rejonowego.
XXVII. Wszyscy członkowie Szkolnej Komisji Konkursowej do dnia konkursu winni podpisać i złożyć u dyrektora szkoły oświadczenie o tajemnicy i bezstronności, które stanowi załącznik nr 16 do Regulaminu.
XXVIII. Zobowiązuję wychowawców do niezwłocznego poinformowania uczniów o terminach eliminacji szkolnych oraz o przysługujących im prawach wynikających z Regulaminu opublikowanego na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Szczecinie.
Harmonogram podaje się do publicznej wiadomości poprzez ogłoszenie na stronie internetowej szkoły, wywieszenie na tablicy ogłoszeń dla uczniów i w pokoju nauczycielskim.
Goleniów, 19 września 2016 r. dyr. Remigiusz Podstawczuk